Game Thread: Memphis Grizzlies @ Warriors 2007-04-01

Talk about the upcoming Warriors game here

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, 32

Will the Warriors be prepared to play against the struggling Grizzlies?

Poll ended at Mon Apr 02, 2007 1:01 am

100%
YES
14
No votes
NO

Total votes: 14

User avatar

Starting Lineup
Posts: 811
» Sun Apr 01, 2007 12:21 pm
O.G. Broe wrote:No TV :scratch: :crybaby:


Yeah, I don’t get this. Not on League Pass.
User avatar

Role Player
Posts: 384
» Sun Apr 01, 2007 12:34 pm
BD was just ejected from the game.
User avatar

Moderator
Posts: 13751
» Sun Apr 01, 2007 12:44 pm
:banghead:

Figures. He starts the game hot; 3/4 (including 1 for 1 for three) going for 7 points, with 2 assists, 2 swats, 1 steal, and 2 rebounds in barely 10 minutes. And he gets ejected in a must-win game. Fuckin figures.
User avatar

Moderator
Posts: 13751
» Sun Apr 01, 2007 1:16 pm
Well, since Baron's ejection, Monta and JRich have both gone downhill. They didn't start spectacularly... but a combined 4 of 17 at halftime???

I'm not mad at the rebounding (19-20, their lead), but Big Al's gotta step it up. 2 at the half is not acceptable for a center. Not that I'm hating on Al, cause he and SJax are carrying the team right now, but he's gotta start hitting the glass when starting at center (like today). With Biedrins coming off the bench (6 boards in 11 minutes), Harrington's gotta be the one to pick up the slack (especially with Baron out).

Al, Monta, and JRich combined for 14 assists at the half, with NO turnovers yet. That's pretty damn good, especially for guys like Harrington and Ellis who are prone to tossing a couple dumb passes every night.

Tied at the half... Richardson's gotta come out of halftime firing. Lets hope we can pull it out. Its not an overstatement to say this is a MUST WIN game.
User avatar

Starting Lineup
Posts: 661
» Sun Apr 01, 2007 1:33 pm
**** dude if we lose this oh my gosh....
User avatar

All Star
Posts: 1357
» Sun Apr 01, 2007 1:38 pm
This is looking a little shaky. I've got a bad feeling. We need this one bad.
User avatar

Hall of Famer
Posts: 18315
» Sun Apr 01, 2007 2:14 pm
I knew this wasn't an easy game... but we're up by 4. We have to take this one.

Rookie
Posts: 6
» Sun Apr 01, 2007 2:36 pm
Good win boys. Too close for my comfort, but good performance on a must-win game

Starting Lineup
Posts: 935
» Sun Apr 01, 2007 2:38 pm
No Baron...No problem... We are winning the close ones!@!@ YES!
User avatar

Role Player
Posts: 230
» Sun Apr 01, 2007 2:39 pm
Hell frickin yeah!

Biedrins 18 rebs

Jackson's line looks awesome.

The team might actually be together now. Its sooooo close now.

All Star
Posts: 1216
» Sun Apr 01, 2007 2:40 pm
a very good sign with this game. BD gets ejected and the team didn't quit. We could've just let the game go, but even tho I wasn't watching the game, I could see that there was a sense of urgency. I think that if we keep this up and win these games, we'll get in.

I guess our eyes are on either the clips or the nuggets as they are currently in the 8th spot. Nuggets play later today vs the sonics..
User avatar

Hall of Famer
Posts: 18315
» Sun Apr 01, 2007 2:40 pm
122-117... like pulling teeth... but a win is a win and we're one step closer to the playoffs.

Thank god Biedrins is a monster on the boards.
User avatar

Role Player
Posts: 230
» Sun Apr 01, 2007 2:42 pm
Hell frickin yeah!

Biedrins 18 rebs

Jackson's line looks awesome.

The team might actually be together now. Its sooooo close now.

Role Player
Posts: 344
» Sun Apr 01, 2007 2:50 pm
*Lets out sigh of relief* Thank god we won. Other guys stepped it up once Baron left. Lets just hope the nuggs lose tonight.

Starting Lineup
Posts: 528
» Sun Apr 01, 2007 3:26 pm
Was at the game - from what we saw, the ejection of Baron was ridiculous. The first T was probably justified, but the second one was when Baron went and just slapped down on the scorers table in frustration (at least it didn't look like he said anything to the ref, and we had a pretty good view).

Having said that, the silver lining is that Davis gets a chance to really rest his knee by not playing much today and now having several days off before the game at Houston.

The team really seemed to work hard today, the effort was there. Ellis looked a little off, and then on the drive home listening to the post game show we heard that he had the flu yesterday. But Ellis worked hard, it wasn't like the Utah game where he just was awful. Today his shot was just off (mostly short) but he made some nice passes and I don't think he had any turnovers. Biedrins was a monster, and JRich had another all around game. He made a lot of nice passes, haven't checked to see how many assists he had but I'd guess it was close to his career high of 8.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests