Stop hiding and show yourself!

Here you can chat about anything that's not Warriors related.

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, 32

User avatar

Starting Lineup
Posts: 925
» Tue Jul 10, 2012 6:20 pm
migya wrote:Good to see you Knightofoceans. You look early twenties. You joined this forum while still in high school no?


Hey man! I appreciate the compliment..I'm actually 29..graduated HS in 2001! Haha..all good. It was good seeing everyone (went through this thread before but a long time ago)..some of the pictures have been questionable though lol.
User avatar

Hall of Famer
Posts: 21960
» Tue Jul 10, 2012 8:35 pm
Knightofoceans wrote:
migya wrote:Good to see you Knightofoceans. You look early twenties. You joined this forum while still in high school no?


Hey man! I appreciate the compliment..I'm actually 29..graduated HS in 2001! Haha..all good. It was good seeing everyone (went through this thread before but a long time ago)..some of the pictures have been questionable though lol.



Man you look about 20 or so. Thanks to the mum and dad :wink:

I think most pics were legit as some of the others posted more than one pic I think, haven't checked.
User avatar

Moderator
Posts: 2442
» Wed Jul 11, 2012 1:14 am
Maybe we should start a new thread. It's been a while since some posted their pics, and also members are not the same for the most part.

@Knightsoftheocean: You'd like to be Keanu? Really dude?


::lol:
User avatar

Starting Lineup
Posts: 925
» Wed Jul 11, 2012 12:52 pm
Guybrush wrote:Maybe we should start a new thread. It's been a while since some posted their pics, and also members are not the same for the most part.

@Knightsoftheocean: You'd like to be Keanu? Really dude?


::lol:


Heck yeah man! I'd not have a care in the world ;)

All Star
Posts: 3173
» Tue Jul 17, 2012 4:00 pm
Out of hiding as well. Not really that photogenic haha.

Image
User avatar

Starting Lineup
Posts: 925
» Tue Jul 17, 2012 4:03 pm
Good to meet you dude!

All Star
Posts: 3173
» Tue Jul 17, 2012 4:06 pm
Knightofoceans wrote:Good to meet you dude!


Thanks Knight, likewise nice to meet you as well. Had to pull the trigger as well, been on the board long enough.
User avatar

Hall of Famer
Posts: 21960
» Tue Jul 17, 2012 11:27 pm
Great to see you warriorsstepup. You look like an athlete man.
User avatar

Moderator
Posts: 2442
» Wed Jul 18, 2012 12:41 am
Nice to meet you warriorsstepup.

And, damn, I forgot it again...I'm gonna write myself a note to do that when I get back home, lol.

All Star
Posts: 3173
» Wed Jul 18, 2012 3:16 pm
Thanks for the welcoming comments guys, am a mediocre athlete mig I just try to get cardio now with a busy schedule now.

Lol and yes Guy don't forget.

Moderator
Posts: 5363
» Fri Jul 20, 2012 11:02 pm
so we are starting this thread again... nice to see you guys.
User avatar

Moderator
Posts: 2442
» Sat Jul 21, 2012 1:25 am
Here you go...finally. :)

One is in front of my laptop, doing what I usually do when I'm here commenting the Warriors' usual idiocies...though at least lately that seems to be changing. =D>

Image

And here's one just for sheer laugh. ::lol:

Image
User avatar

Hall of Famer
Posts: 21960
» Sat Jul 21, 2012 2:32 am
Good to see you Guybrush.

All Star
Posts: 3173
» Sat Jul 21, 2012 2:43 pm
Nice to meet you guy, digging the hat bro.
User avatar

Moderator
Posts: 2442
» Sat Jul 21, 2012 4:35 pm
Thanks, mate. I got it in the Hard Rock Cafe in Boston...got some really nice details, but they can't be seen on the pic.

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests