Nba fantasy 2009/10 - DONE

Forum for any fantasy basketball leagues being organized

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, 32

User avatar

Franchise Player
Posts: 7481
» Sat Apr 17, 2010 11:36 am
fine wrote:
bigstrads wrote:
fine wrote:
TMC wrote:
bigstrads wrote:Ex-F*cking-Cuse me!!!??? Can I have another fact check please?

I won the LEAGUE............not the playoffs............the regular season is what I meant.

My slip/mistake in terminology proving my "Noobness" in fantasy sports. :wink:


Which means exactly... let me remember... what's the word I'm looking for???...


Oh, yeah... NOTHING


:mrgreen:


Actually......



Should I?





:)





I don't think you won the regular season either Bigs. Roto doesn't have playoffs, and for the legit H2H league Jimbob and I got the bye week in the playoffs (the league page has last season's results)....so......

I'm sure you did really well though. I believe you were in first place for most of the year; just not in the end :mrgreen:

See you next season!


Ohh sh*t..............really? I swear I won that mutha f*cker???

Man, my mind is all over the place at the moment =

Life changing job applications with a deadline of this Sunday, un-employment cheques, having a total of $33 in our JOINT bank account, living with the in-laws still, 2 weddings for people I dont even like, kittens foaming at the mouth, looking after peoples children Ive never met before and changing diapers within the first 4 minutes of meeting them, my mother coming down from London to see me tomorrow at the EXACT time that the most important soccer game of the season is on..............its getting a little bit much. :shock:

So hands up..............yup............I didnt win sh*t. :wink:


Sorry Bigs, didn't mean to give you a hard time. But it's good to see you're handling your $hit (and other people's too :mrgreen: )


LOL, dude, no need to say sorry man................you were right!!! :wink:

Didnt take it that way at all...............and damn, not sure Im handling the sh*t yet............apart from what was contained in the diaper. :mrgreen:
User avatar

All Star
Posts: 1027
» Mon Jul 19, 2010 3:28 pm
are we gonna have a league for the upcoming season?

All Star
Posts: 2956
» Mon Jul 19, 2010 4:02 pm
I hope so. it was a lot of fun last year.
User avatar

All Star
Posts: 1027
» Mon Jul 19, 2010 4:06 pm
I'd have to learn how to play fantasy. It looks hecka fun from the deathmatch thread
User avatar

Hall of Famer
Posts: 22004
» Mon Jul 19, 2010 8:18 pm
LilBallerx30 wrote:are we gonna have a league for the upcoming season?



We've been doing this for about four years now and we should be doing it again this year
User avatar

All Star
Posts: 1027
» Mon Jul 19, 2010 9:34 pm
all right then, I'll guess I'll join into the fun and games
User avatar

All Star
Posts: 1143
» Wed Jul 21, 2010 9:23 pm
I have a feeling I won't be as good this year as last.
User avatar

Franchise Player
Posts: 5894
» Wed Jul 21, 2010 11:03 pm
TheBodyGuard wrote:I have a feeling I won't be as good this year as last.


LOL me too bro.

I got a feeling i won't have LeBron in (both) my teams either ;)
User avatar

All Star
Posts: 1143
» Thu Jul 22, 2010 3:26 pm
PAWNO wrote:
TheBodyGuard wrote:I have a feeling I won't be as good this year as last.


LOL me too bro.

I got a feeling i won't have LeBron in (both) my teams either ;)

I wouldn't pick james, bosh and wade. I wouldn't mind losing out to the lottery picks as well.
User avatar

Hall of Famer
Posts: 22004
» Thu Jul 22, 2010 5:17 pm
TheBodyGuard wrote:I have a feeling I won't be as good this year as last.



You were awesome last season, as was Pawno

Rookie
Posts: 1
» Thu Sep 30, 2010 12:16 am
Is anyone of u playing bballzone? If u do how's it going there? :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest