Game Thread: Portland Trailblazers @ Warriors 2006-01-28

Talk about the upcoming Warriors game here

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, hobbes

PostPosted: Sat Jan 28, 2006 9:40 pm
haha ludo you're soooo creative... like...omg... like you're sooooo totally right. gosh, like...there just haaaas to be ... SHUT UP

aaaaanyways. i want a monta ellis jersey. WOOOW!

Starting Lineup
Posts: 563
Joined: Sun Nov 06, 2005 6:37 pm
Location: UCLA
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 9:48 pm
Monta's block was awesome!

Starting Lineup
Posts: 967
Joined: Sat Dec 31, 2005 6:14 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:00 pm
drfrank wrote:baron's line for tonight.....28.5 pts + assists.

i just couldnt do it. he seemed on last night shooting the ball. that means, he'll be laying bricks for 2-3 games now.


lines looking good...looking good man.

Starting Lineup
Posts: 967
Joined: Sat Dec 31, 2005 6:14 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:01 pm
dunleavy NOT playing has done wonders for the W's. Who would of thunk it???
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:07 pm
all of us on this board except 32 and o.g. broe

Starting Lineup
Posts: 563
Joined: Sun Nov 06, 2005 6:37 pm
Location: UCLA
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:14 pm
WTF Pietrus has 5 fouls...

Role Player
Posts: 264
Joined: Sun Dec 18, 2005 2:55 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:48 pm
juan dixon is looking pretty solid
User avatar
Rookie
Posts: 56
Joined: Sat Dec 31, 2005 3:02 am
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:49 pm
Gotta give murph some props for some solid D, and great boards, not to mention getting a lot of non-calls.

Role Player
Posts: 264
Joined: Sun Dec 18, 2005 2:55 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:51 pm
[quote="tradedunleavy"][quote="drfrank"]baron's line for tonight.....28.5 pts + assists.

I meant to put 10 on the under of the 2nd half of the clippers/nuugets game, I put 100 by accident.

the line is under 96, this crap is stressing me out!!!!!!

:banghead:

Role Player
Posts: 264
Joined: Sun Dec 18, 2005 2:55 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:52 pm
they need 16 points in a min and a half I think Im safe..
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:54 pm
diogu needs to convert shots like that.

Role Player
Posts: 264
Joined: Sun Dec 18, 2005 2:55 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:54 pm
why in the hell is daniel ewin shooting 3's when his teams up 35.

if he costs me this...

Role Player
Posts: 264
Joined: Sun Dec 18, 2005 2:55 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:55 pm
sorry for getting off track.

go warriors!!

Role Player
Posts: 264
Joined: Sun Dec 18, 2005 2:55 pm
Poster Credit: 0
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:56 pm
Ludo wrote:Gotta give murph some props for some solid D, and great boards, not to mention getting a lot of non-calls.


yea, we better trade him.....

only a double double 95% of the time.

Nothing to speak of reallly
PostPosted: Sat Jan 28, 2006 10:57 pm
hhahha baron "displaying" monta's ears in the interview with kuiper was hilarious
PreviousNext

Return to Game Threads

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest