Stop hiding and show yourself!

Here you can chat about anything that's not Warriors related.

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, 32

User avatar

Franchise Player
Posts: 5894
» Tue Dec 02, 2008 5:22 am
Are you a gambling man Quazza... or did you just turn up to the racetrack for the booze?
User avatar

Hall of Famer
Posts: 18315
» Tue Dec 02, 2008 6:09 am
Another one bites the dust!!!


Nice meeting you, Quazza.

All Star
Posts: 2714
» Tue Dec 02, 2008 6:53 am
CjR wrote:
PAWNOGRAFFITI wrote: So Chris, Is Joel about to eat you in that pic dude?

He tried right after the shot, but slipped on a banana peel. :mrgreen:

JOEL wrote: hmmmm well kris at least your right next to my balls :wink:

...and I'm just busting your balls a bit, Joel. :wink: What do you expect from a 9er fan?



ahh well that explains alot :mrgreen:
User avatar

All Star
Posts: 3064
» Tue Dec 02, 2008 9:41 am
bigstrads wrote:
RobDIKUM wrote:can't think of it off hand, check the myspace thread, its on there


Okey doke dude..............HEREEEEEEES DIKUM!!! ............everybody say "Ahhhhhhh" :wink:

Image

Image

Image

You know something Rob.............this is weird............I was talking to Tavis the other day and I said to him that I imagine you look like the Mexican dude from the movie "Crash".............AND YOU DO!!! :shock:

I think also, cuz he has a little girl, and is a great/nice/family man............his character in the movie kind of made me think of you.


good job with the pics james, i knew you'd pick the cat one. I thought you'd put up the one where my brother was clobbering me when we boxed. lol
User avatar

Hall of Famer
Posts: 18315
» Tue Dec 02, 2008 11:57 am
Since when did this become the "stop hiding and show yourself AND your family" thread??? :mrgreen:


Nah, really, just kidding. I'm glad you're posting all those pics. Finally we know who are we talking to.


All of you have great looking kids, guys. Congrats! Another reason why Dubs fans are the best!!! :D



(thread of the year, maybe?)
User avatar

Franchise Player
Posts: 9163
» Tue Dec 02, 2008 5:00 pm
Alright, everything goes planned, I'll have pics from this upcoming Friday night up Saturday morning sometime this weekend. I told my friend to take lots of pics so I can put one up just to make you guys shut up. :mrgreen:
User avatar

All Star
Posts: 3242
» Tue Dec 02, 2008 5:44 pm
PAWNOGRAFFITI wrote:Are you a gambling man Quazza... or did you just turn up to the racetrack for the booze?


hah was strictly for the booze mate. Couple friends had a bday there and it was $85 for a 3 course meal and all you can drink for 4 hours:)


Prolly the only time I've warn a tie in the last 5 years too
User avatar

Franchise Player
Posts: 5894
» Tue Dec 02, 2008 11:43 pm
Quazza wrote:
PAWNOGRAFFITI wrote:Are you a gambling man Quazza... or did you just turn up to the racetrack for the booze?


hah was strictly for the booze mate. Couple friends had a bday there and it was $85 for a 3 course meal and all you can drink for 4 hours:)


Prolly the only time I've warn a tie in the last 5 years too


Haha and all your court appearances don't forget...

Gotta look spick for 'your honor' :mrgreen:

All Star
Posts: 3310
» Wed Dec 03, 2008 12:22 am
i had a pic of myself in my sig before but i took it down. and now i decided to show my face again.

me n my uke
Image

part of my room
Image

as far as the kids...none of my own yet...but heres my nephews
Image

couldnt find a good pic of my niece...but yeah. nice to meet all of you tho

Moderator
Posts: 5370
» Wed Dec 03, 2008 9:14 am
E-Man wrote:i had a pic of myself in my sig before but i took it down. and now i decided to show my face again.

me n my uke
Image

part of my room
Image

as far as the kids...none of my own yet...but heres my nephews
Image

couldnt find a good pic of my niece...but yeah. nice to meet all of you tho


dude that's sick that u play the ukulele. that's cool. I like them better then guitars. Easier for travel. I wish i knew how to play it, as it would compliment my wonderful singing voice :mrgreen: .
User avatar

Starting Lineup
Posts: 868
» Wed Dec 03, 2008 11:15 am
Image

Me with Olivia Munn

Image

Had to put a picture during our playoff run

Nice to meet you all

All Star
Posts: 3310
» Wed Dec 03, 2008 1:48 pm
Mr. Crackerz wrote:dude that's sick that u play the ukulele. that's cool. I like them better then guitars. Easier for travel. I wish i knew how to play it, as it would compliment my wonderful singing voice :mrgreen: .


yeah...its actually really easy to learn and a lot easier than the guitar. funny thing is, ever since i started playing the uke, playing the guitar has been a lot easier :mrgreen: . the only thing i wish i could do is sing and play at the same time...seems easy but its probably the hardest thing ive attempted.
User avatar

Hall of Famer
Posts: 22005
» Wed Dec 03, 2008 4:57 pm
Viz wrote:Image

Me with Olivia Munn



Hey Viz, this chik your mrs?
User avatar

All Star
Posts: 1335
» Wed Dec 03, 2008 7:41 pm
hey tmc no objection with that suggestion man

ha nah but in all seriousness james enocuraged me to follow up on my idea,i had thought about doing it about 3 times and i had it typed up about twice i just didnt know if it would be TO personal

but now its blowing up and im loving it

hey you guys those pics with you and friends in warrior stuff is tight man i wish i had that down here ha.i swear to god im going up there and finding a girl and bringin her ass down here ha!nah but these are good pics guys

and xbay lets uh get moving on those pics ma man
User avatar

Starting Lineup
Posts: 868
» Wed Dec 03, 2008 9:26 pm
migya wrote:
Viz wrote:Image

Me with Olivia Munn



Hey Viz, this chik your mrs?


No Migya... she is a tv host of the Show Attack of the Show on the Channel G4. I'm sure the gamers will recognize her soon.

I don't think my girl would want me posting pics of us haha

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests