McGrady for Baron

Discuss anything related to Golden State Warriors basketball here

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, 32

User avatar

Hall of Famer
Posts: 18315
» Thu Apr 24, 2008 2:26 am
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 9:16 am
TMC wrote:
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:



Eeek I double posted...woops
Last edited by Captain_Jack on Thu Apr 24, 2008 9:16 am, edited 1 time in total.
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 9:16 am
TMC wrote:
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:


Nope, ask him...I'm sure he'll be on soon.

All Star
Posts: 2714
» Thu Apr 24, 2008 10:35 am
Captain_Jack wrote:
TMC wrote:
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:



Eeek I double posted...woops



haha see what you get for bringing up the fact my awsome wife has one fault, yeah thats right only 95% perfect...she loves the chefs ( ok chiefs).
eventhough we are ticket holders for the raiders i cant get her to cross over... :banghead:
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 11:09 am
JOEL wrote:
Captain_Jack wrote:
TMC wrote:
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:



Eeek I double posted...woops



haha see what you get for bringing up the fact my awsome wife has one fault, yeah thats right only 95% perfect...she loves the chefs ( ok chiefs).
eventhough we are ticket holders for the raiders i cant get her to cross over... :banghead:


Ha ha your wife is awesome! Doesn't she like a certain gold and purple basketball team too? Maybe she's just sports team challenged :wink:

All Star
Posts: 2714
» Thu Apr 24, 2008 4:49 pm
Captain_Jack wrote:
JOEL wrote:
Captain_Jack wrote:
TMC wrote:
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:



Eeek I double posted...woops



haha see what you get for bringing up the fact my awsome wife has one fault, yeah thats right only 95% perfect...she loves the chefs ( ok chiefs).
eventhough we are ticket holders for the raiders i cant get her to cross over... :banghead:


Ha ha your wife is awesome! Doesn't she like a certain gold and purple basketball team too? Maybe she's just sports team challenged :wink:


ok thats it...enough is enough tmc is right YOU ARE JUST PLAIN MEAN :mrgreen:
haha yeah well what is a fellow to do......she actually is starting topull for the warrios now....she liked magic and shaq cant take the arrogance of kobe so she kinda is starting to get right as far a b-ball goes....

All Star
Posts: 2714
» Thu Apr 24, 2008 4:50 pm
ohhh yeah one last thing...why do chicks have to remember ALL the details :D
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 4:53 pm
JOEL wrote:
Captain_Jack wrote:
JOEL wrote:
Captain_Jack wrote:
TMC wrote:
Captain_Jack wrote:Although I can't complain...ask Joel what team his wife likes :mrgreen:


ummm... the Bucs? :mrgreen:



Eeek I double posted...woops



haha see what you get for bringing up the fact my awsome wife has one fault, yeah thats right only 95% perfect...she loves the chefs ( ok chiefs).
eventhough we are ticket holders for the raiders i cant get her to cross over... :banghead:


Ha ha your wife is awesome! Doesn't she like a certain gold and purple basketball team too? Maybe she's just sports team challenged :wink:


ok thats it...enough is enough tmc is right YOU ARE JUST PLAIN MEAN :mrgreen:
haha yeah well what is a fellow to do......she actually is starting topull for the warrios now....she liked magic and shaq cant take the arrogance of kobe so she kinda is starting to get right as far a b-ball goes....


Ha ha Joel, I was just kidding. I loved your wife, she was awesome even for a Laker/Chiefs fan :mrgreen:

All Star
Posts: 2714
» Thu Apr 24, 2008 4:55 pm
thats right thats right... lena's awesome and you know it :oops: :mrgreen:
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 4:59 pm
JOEL wrote:thats right thats right... lena's awesome and you know it :oops: :mrgreen:


Ha ha ha she is, Lena rocks! Just so everyone knows, Joel's wife is the best.

All Star
Posts: 2714
» Thu Apr 24, 2008 5:04 pm
Captain_Jack wrote:
JOEL wrote:thats right thats right... lena's awesome and you know it :oops: :mrgreen:


Ha ha ha she is, Lena rocks! Just so everyone knows, Joel's wife is the best.


ok captain jack just won / earned two warriors tics game of captains choice
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 5:09 pm
JOEL wrote:
Captain_Jack wrote:
JOEL wrote:thats right thats right... lena's awesome and you know it :oops: :mrgreen:


Ha ha ha she is, Lena rocks! Just so everyone knows, Joel's wife is the best.


ok captain jack just won / earned two warriors tics game of captains choice


Woohoo!
User avatar

Franchise Player
Posts: 5705
» Thu Apr 24, 2008 5:14 pm
Captain_Jack wrote:Ha ha Joel, I was just kidding. I loved your wife, she was awesome even for a Laker/Chiefs fan :mrgreen:


Where did you meet his wife?
User avatar

All Star
Posts: 2325
» Thu Apr 24, 2008 5:18 pm
sfsfsfgiants wrote:
Captain_Jack wrote:Ha ha Joel, I was just kidding. I loved your wife, she was awesome even for a Laker/Chiefs fan :mrgreen:


Where did you meet his wife?


At the Warriors-Clippers game...actually she picked us up at the BART station, so I met here there, if you want to get specific.
User avatar

Franchise Player
Posts: 7481
» Thu Apr 24, 2008 6:06 pm
Captain_Jack wrote:
sfsfsfgiants wrote:
Captain_Jack wrote:Ha ha Joel, I was just kidding. I loved your wife, she was awesome even for a Laker/Chiefs fan :mrgreen:


Where did you meet his wife?


At the Warriors-Clippers game...actually she picked us up at the BART station, so I met here there, if you want to get specific.


Thats lazy of you! :mrgreen: ...........its only a short walk across the bridge from the BART station. :wink:

Nah but JOEL and his wife are just like that arent they? great, great people, who will go out of there way to help you in any way they can.........Ive experienced that through offers alone, let alone meeting them..............man, I need to come home soon and meet people like JOEL and his lovely lady. :cry:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests