NCAA Football 2009

Here you can chat about anything that's not Warriors related.

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, hobbes

User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Sun Aug 10, 2008 8:57 pm
webelieve wrote:rob calling rob were the **** have u been??

anyways

im 210-8 as a coach now

7 national titles broke the record

broke the win streak record its 79 i believe

chemical bank...it burned


Where are you? THE Ohio State University?

I will be on tonight, probably, but these girl gymnasts are pretty good. Pretty hot, too. :mrgreen:
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"
User avatar
All Star
Posts: 3069
Joined: Wed Mar 23, 2005 2:32 pm
Location: San Jose
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 7:05 am
Still waitin on my modem from stupid AT&T. I've been playing offline, been getting some good recruits. I have one national championship and have a chance this season too.

I hope my damn modem comes today. I also got a beta for Red Faction 3 if you guys have played any red faction games. It's pretty fun so far
User avatar
Hall of Famer
Posts: 18461
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:48 am
Location: Somewhere in this site...
Poster Credit: -4
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 12:31 pm
sfsfsfgiants wrote:I will be on tonight, probably, but these girl gymnasts are pretty good. Pretty hot, too. :mrgreen:


Ugh... gimme a female body with curves, please. Most gymnasts look so skinny, and even androgynous... No, thanks.
User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 3:21 pm
TMC wrote:
sfsfsfgiants wrote:I will be on tonight, probably, but these girl gymnasts are pretty good. Pretty hot, too. :mrgreen:


Ugh... gimme a female body with curves, please. Most gymnasts look so skinny, and even androgynous... No, thanks.


Whatever. :roll: :wink:
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"

All Star
Posts: 2742
Joined: Sat Jan 05, 2008 1:09 pm
Location: surviving in your world
Poster Credit: 3
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 3:30 pm
sfsfsfgiants wrote:
TMC wrote:
sfsfsfgiants wrote:I will be on tonight, probably, but these girl gymnasts are pretty good. Pretty hot, too. :mrgreen:


Ugh... gimme a female body with curves, please. Most gymnasts look so skinny, and even androgynous... No, thanks.


Whatever. :roll: :wink:



haha well its true fem gym's have no tits.....period...wait thats right , fem gym's have no female cycle either....that could be a positive.nevermind :mrgreen:
Image
I had the meaning but missed the experience.
T.S. Eliot
User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 3:31 pm
JOEL wrote:
sfsfsfgiants wrote:
TMC wrote:
sfsfsfgiants wrote:I will be on tonight, probably, but these girl gymnasts are pretty good. Pretty hot, too. :mrgreen:


Ugh... gimme a female body with curves, please. Most gymnasts look so skinny, and even androgynous... No, thanks.


Whatever. :roll: :wink:



haha well its true fem gym's have no tits.....period...wait thats right , fem gym's have no female cycle either....that could be a positive.nevermind :mrgreen:


:mrgreen: Sounds like something Pawno would say.

I am more attracted to them than somebody like that than some slutty girl who gets every kind of plastic surgery imaginable, you know?
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"
User avatar
All Star
Posts: 3069
Joined: Wed Mar 23, 2005 2:32 pm
Location: San Jose
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 3:34 pm
oh how flexible
User avatar
All Star
Posts: 1335
Joined: Sat Feb 02, 2008 10:52 am
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:06 pm
so you dont want tits on a girl?? :?

wtf..... :mrgreen:
Go Ham
User avatar
All Star
Posts: 1335
Joined: Sat Feb 02, 2008 10:52 am
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:11 pm
sfsfsfgiants wrote:
webelieve wrote:rob calling rob were the **** have u been??

anyways

im 210-8 as a coach now

7 national titles broke the record

broke the win streak record its 79 i believe

chemical bank...it burned


Where are you? THE Ohio State University?

I will be on tonight, probably, but these girl gymnasts are pretty good. Pretty hot, too. :mrgreen:


yeah i am right now this may be my last run at THE Ohio State

its been a good ride but its just about time to say goodbye,hello western kentucky! :hello1:
Go Ham
User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:25 pm
webelieve wrote:so you dont want tits on a girl?? :?

wtf..... :mrgreen:


It's not the most important thing to me. Believe me or not, I'm not focusing on that. I care about more than looks, I really do. If I didn't, I would be interested in completely different girls than I am.
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"
User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:26 pm
Are you going to be on tonight? And dont tell me yes and then not show up... like last night. :banghead: :wink:
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"
User avatar
All Star
Posts: 1335
Joined: Sat Feb 02, 2008 10:52 am
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:26 pm
so then what do you look for?

you one of those junk in the trunk fellas?? :mrgreen:
Go Ham
User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:27 pm
As usual, you dont know anything. :mrgreen:

If you get on tonight, I can tell you what's up.
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"
User avatar
All Star
Posts: 1335
Joined: Sat Feb 02, 2008 10:52 am
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:29 pm
alright then

haha
Go Ham
User avatar
Franchise Player
Posts: 5756
Joined: Mon Jul 02, 2007 5:40 am
Location: On the couch watching sports
Poster Credit: 0
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 8:31 pm
Also, I can talk now, too. My dad goes to bed about 8 every night. :?
2007 - GoldenStWarriors.com "Rookie of the Year"
PreviousNext

Return to Off-Topic Forum

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests