Game Thread: Warriors @ Denver Nuggets 2008-12-13

Talk about the upcoming Warriors game here

Moderators: Mr. Crackerz, JREED, Guybrush, 32

What will the outcome be in Denver?

Poll ended at Sat Dec 13, 2008 10:59 pm

36%
WIN
4
64%
LOSS
7

Total votes: 11


Role Player
Posts: 246
» Sat Dec 13, 2008 7:27 pm
I never thought I would have said this...


But Rob Kurz is fueling the Warriors' early comeback.


He's going to make it hard for the warriors to cut him when monta comes back
User avatar

Rookie
Posts: 135
» Sat Dec 13, 2008 7:53 pm
User avatar

Rookie
Posts: 135
» Sat Dec 13, 2008 7:55 pm
http://pt-br.justin.tv/bisktv
the guy said that he will change the game but for now is warriors

Starting Lineup
Posts: 688
» Sat Dec 13, 2008 7:55 pm
lucasrs wrote:http://pt-br.justin.tv/bisktv
you don't wanna watch.

Rookie
Posts: 49
» Sat Dec 13, 2008 7:55 pm
I think Buike is the only player who can actually drive to the basket.

Starting Lineup
Posts: 688
» Sat Dec 13, 2008 7:55 pm
brenteezy wrote:I think Buike is the only player who can actually drive to the basket.
you serious? Azubuike is Maggette Jr.
User avatar

Role Player
Posts: 258
» Sat Dec 13, 2008 7:57 pm
lucasrs wrote:http://pt-br.justin.tv/bisktv
the guy said that he will change the game but for now is warriors


tah

Rookie
Posts: 49
» Sat Dec 13, 2008 8:00 pm
Rehren1296 wrote:
brenteezy wrote:I think Buike is the only player who can actually drive to the basket.
you serious? Azubuike is Maggette Jr.


In which way? because at least buike puts a move on when he's going to the basket not just that straight bull rush to the hoop.

Starting Lineup
Posts: 688
» Sat Dec 13, 2008 8:02 pm
WTF does Jackson have a T for? Stupid mother ****** is regressing. Jesus christ, go on the DL already and ****ing heal.
User avatar

Rookie
Posts: 135
» Sat Dec 13, 2008 8:07 pm
like i said,the biotch change the game..

*edit:but already change again :oops:
Last edited by lucasrs on Sat Dec 13, 2008 8:08 pm, edited 2 times in total.

Starting Lineup
Posts: 688
» Sat Dec 13, 2008 8:08 pm
brenteezy wrote:
Rehren1296 wrote:
brenteezy wrote:I think Buike is the only player who can actually drive to the basket.
you serious? Azubuike is Maggette Jr.


In which way? because at least buike puts a move on when he's going to the basket not just that straight bull rush to the hoop.
azubuike drives into a wall of 3 defenders 80% of the time he brings the ball up the court.

All Star
Posts: 3172
» Sat Dec 13, 2008 8:09 pm
Kurz kinda keeping us in the game..

And am no longer gonna hate on Belly, he playin like he belongs out there.

We are lucky we are only down by 10

Starting Lineup
Posts: 688
» Sat Dec 13, 2008 8:12 pm
how is balkman swatting the ball 20 feet after its out of bounds, not delay of game?

Rookie
Posts: 49
» Sat Dec 13, 2008 8:25 pm
Rehren1296 wrote:
brenteezy wrote:
Rehren1296 wrote:
brenteezy wrote:I think Buike is the only player who can actually drive to the basket.
you serious? Azubuike is Maggette Jr.


In which way? because at least buike puts a move on when he's going to the basket not just that straight bull rush to the hoop.
azubuike drives into a wall of 3 defenders 80% of the time he brings the ball up the court.


Ha wow really? If anything he takes to many jumpers instead of driving the ball, when he drives he at least has the ability to finish, which obviously nobody else can do.
User avatar

All Star
Posts: 1786
» Sat Dec 13, 2008 8:35 pm
Damn what the **** are these hicks in Denver doing lol fixing the damn shot clock while the game is going on lol this sh*t is ghetto as hell

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests