Page 2 of 3

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:28 pm
by Guybrush
Lenny Wilkens! :D

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:35 pm
by warriorsstepup
Klay is going to be a player, that jumper is too smooth, reminds me of Miller.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:42 pm
by Guybrush
Well, Miller kind of had an ugly jumper...it's just that he sent home most of them. :)

Klay on the other hand has a pretty much perfect jumper.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:47 pm
by warriorsstepup
Haha good point, I was talking more about the end result, frame, similar styles I think,

Have this picture of miller shooting slow motion in my head now thnx.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:50 pm
by Guybrush
Haha, sorry...my bad, I guess, but you did mention Reggie to begin with. ::lol:

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:56 pm
by warriorsstepup
True, Dorrell Dorrell, shows up when he wants.

Not sure why we cant close this lead, everytime we get near they stretch it.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 8:58 pm
by Guybrush
Because we can't jump and we are also playing horrible defense.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:00 pm
by warriorsstepup
No low post defense what so ever, or defense.

Most predictable pump fake in the league ? Dorrell Wright lol.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:05 pm
by Guybrush
The worst defense I have seen them play so far...I'm not sure, but it just might be.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:10 pm
by warriorsstepup
I know Bogut will be the main anchor as far as defense goes next year, but looking at the roster looks more on the offensive side, lacking that tough stick to your man defensive stopper on the perimeter. Back up PF/Center, back up PG, and defensive SG during off-season. No names come to mind at the moment.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:12 pm
by Guybrush
McGuire is the one good defender we have on perimeter, but Jackson is playing him too much inside. He's beasting right now. :) The only player on our team that has +/- in plus.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:21 pm
by warriorsstepup
I haven't watched too many games this season, but I keep hearing about Rush and McGuire but they just don't seem to be getting enough PT.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:23 pm
by Guybrush
It's not that they don't get enough playing time, they do, I just think it's about the timing. They go in and out too often, IMO, and also they are shuffled through few positions.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:29 pm
by warriorsstepup
Interesting take, send Jackson a tweet, you know you will find him on there. lol

tank is on, down by almost 20 to the bucks smh, nice to see Monta, but warriors have to do better.

If we bench Lee for Tyler would the tank look too obvious.

Re: Game Thread: Milwaukee Bucks @ Warriors 2012-03-16

Posted: Fri Mar 16, 2012 9:32 pm
by Guybrush
Yeah, but I think he might not like my suggestion if he realizes that I'm not that much into God...lol

I think it's obvious enough when Dunleavy is schooling you.