Search found 708 matches

by rockyBeli
Tue Jul 15, 2014 8:38 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Serious Question: Is Harrison Barnes on Drugs?
Replies: 4
Views: 1478
Have we in a way already written off Harrison Barnes. I'm not saying he's good, I'm saying the potential / upside / high ceiling is still there imo. And it's not just empty mystical, pipe-dreamy elusive potential. He's shown flashes of what he can be (playoffs vs nuggets, etc) and that's kinda what ...
by rockyBeli
Sun Jul 13, 2014 4:47 am
Forum: Warriors Basketball
Topic: If Dubs Keep trading, Players won't wanna come here
Replies: 19
Views: 3670
Man this is tough! I've been teetering on the fence on this trade if it includes Klay... I think what it comes down to for me is Opportunity. Going forward, how many times do you get the opportunity to add a big man of Kevin Love's caliber? Pretty slim I'd say. Now, do I trust that he is a real &quo...
by rockyBeli
Sun Jul 13, 2014 4:12 am
Forum: Warriors Basketball
Topic: Kevin Love Interested in Warriors
Replies: 140
Views: 19034
Unfortunately, it would make more sense for Love to want to sign a long-term contract with the Cavs, and that is problematic for us Warrior fans. Also, Cleveland has 3 first round draft choices next seasons to deal in a trade instead of having to trade away Wiggins. This Warrior team cannot improve...
by rockyBeli
Fri Jul 11, 2014 8:26 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Kevin Love Interested in Warriors
Replies: 140
Views: 19034
With Lebron now going to Cleveland and the rumours of them aiming to get trade for Love, it is likely that Love will go to Cleveland and probably resign there to stay with Lebron. Our FO will likely through Klay into the trade mix, if they hadn't already, but it likely will not be enough. Cavs assu...
by rockyBeli
Fri Jul 11, 2014 8:23 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Kevin Love Interested in Warriors
Replies: 140
Views: 19034
http://espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=o94o9tp Lee Barnes Speights 1st rounder for K Love Martin honestly Twolves, that ain't bad. You get Lee, a solid PF in his prime, you get a high ceiling Barnes, and you shed Martin's contract. Maybe I'm just overvaluing them idk. What's the competition tho...
by rockyBeli
Thu Jun 26, 2014 1:01 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: If Dubs Keep trading, Players won't wanna come here
Replies: 19
Views: 3670
"If Dubs Keep trading, Players won't wanna come here" I agree with this. Yes, it's a business, but these aren't robots. The intangibles that separate good teams from bad teams (besides talent), is team chemistry. Chemistry and familiarity is not going to be the greatest if you just keep tr...
by rockyBeli
Sun Jun 22, 2014 7:50 am
Forum: Warriors Basketball
Topic: Kevin Love Interested in Warriors
Replies: 140
Views: 19034
For me it comes down to, do you want 5 starters who were among the best of the league last season, where any of the 5 have been or right at the cusp of being an all star VS 4 starters, 2 stars, and maybe 1 guy that hurts you on defense or offense (Kevin Martin, etc). I want Love on the Warriors but ...
by rockyBeli
Thu Jun 19, 2014 4:45 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Kevin Love Interested in Warriors
Replies: 140
Views: 19034
Klay, Barnes, Lee and a 2015 1st round pick

too much imo. Does Love + Martin get you more wins than Klay + Lee ?
by rockyBeli
Mon May 26, 2014 4:29 am
Forum: Warriors Basketball
Topic: Kevin Love Interested in Warriors
Replies: 140
Views: 19034
Anyone agree that the Dubs have the top chance of landing Love?
Bulls and Rockets present the toughest competition but I think a Lee and Barnes combo outdoes what they can offer and also if you consider D. Rose's injury history. Depends if the Twolves want to compete now or rebuild I guess.
by rockyBeli
Thu May 15, 2014 9:57 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Welcome Steve Kerr!
Replies: 21
Views: 3551
meh.... I mean what the hell are we supposed to expect? The guy's never coached. The same was true about Mark Jackson, but he grew on the job. So now we are supposed to wait for Kerr to "learn how to coach" like Jackson had to? I'm not buying it that this was the move that was about wins a...
by rockyBeli
Thu May 15, 2014 9:57 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Welcome Steve Kerr!
Replies: 21
Views: 3551
meh.... I mean what the hell are we supposed to expect? The guy's never coached. The same was true about Mark Jackson, but he grew on the job. So now we are supposed to wait for Kerr to "learn how to coach" like Jackson had to? I'm not buying it that this was the move that was about wins a...
by rockyBeli
Sat May 10, 2014 12:26 am
Forum: Warriors Basketball
Topic: 3 Offseason Issues
Replies: 8
Views: 1307
I doubt Love wants to stay in Minny, so other teams will have all the leverage. So I think the W's may not even have to give up that much for Love. Lee + Barnes could do the trick.
by rockyBeli
Sat May 10, 2014 12:17 am
Forum: Warriors Basketball
Topic: Warriors Relieve Head Coach Mark Jackson of His Duties
Replies: 18
Views: 2256
Yup, I said "...he hit his ceiling as a HC ( at least for the near future )." He's too arrogant to improve anytime soon. We need to win now, we can't wait for Jackson to find some humility. It took the dude way too long to figure out what everyone else already knows - Green > Lee. That's ...
by rockyBeli
Tue May 06, 2014 3:39 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Warriors Relieve Head Coach Mark Jackson of His Duties
Replies: 18
Views: 2256
I think it’s the move they had to make. This team was far too inconsistent for a good argument to be made for keeping Jackson. Their starting 5 was as consistent as it gets when they were healthy. Health wasn't consistent, the bench wasn't consistent. Again, that's not on Mark Jackson to work mirac...
by rockyBeli
Tue May 06, 2014 2:38 pm
Forum: Warriors Basketball
Topic: Warriors Relieve Head Coach Mark Jackson of His Duties
Replies: 18
Views: 2256
same to you man! I just think Lacob takes a credibility hit for this move. A lot of media outlets are reporting that this firing was over off-the-court issues. Hmm yet Lacob says he's all about winning and the product on the court. It's just sounding more and more like an owner-ego type firing, and ...
Search found 708 matches Page 3 of 48